tisdag 30 december 2014

LIVE-konserter 2014



Det har varit ett mycket givande år för livekonserter. Det kan ni se av de poäng
som har delats ut nedan. Det dräller av femmor och till och med en sexa. Och då
ska ni veta att jag är ganska kräsen när det gäller musik. Men jag hade väl tur med
de val jag gjorde.
Det blev ju inget Way Out West för mig i år. Jag tyckte helt enkelt inte att
programmet var tillräckligt lockande. Annars skulle de ju ha blivit många fler
recensioner.

Det blev alltså en sexa och den gick till det fantastiska Tonbruket (se bild ovan)
och dess konsert på Nefertiti i Göteborg. Här kommer samtliga konserter betygsatta.

Dan Berglunds Tonbruket    6p
Caravan        5p
Frida Hyvönen  5p
Basia Bulat  5p
King Crimson Projekct  5p
Fleshtones     5p
Thomas Jäderlund Amazing Trio  5p
Spjärnsvallet  5p
Fläsket Brinner  4p
Kurt Vile  4p
Israel Nash Gripka  4p
Ellen Sundberg  4p
Hospitality  3p
Tom Hingley  2p






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar